Avižinė košė su permezanu pikantiškiems pusryčiams

Kai reikia energingo dienos starto, o apie saldžius pusryčius net pagalvoti nesinori − ant stalo jau garuoja pikantiška avižinė košė. Permezanas, pievagrybių traškučiai ir šiek tiek šviežių žolelių − įsitikinsite, kad košės neturi būti nuobodžios ir prėskos!

Kodėl aš įtraukiu avižas į savo mitybą ir jums rekomenduoju tai padaryti?

  • Kompleksiniai angliavandeniai − energija išsiskiria palaipsniui, ilgesnis sotumo jausmas, nesinori užkandžiauti visokiom nesąmonėm (priešingai nei nuo baltų miltų gaminių/kepinių)
  • Skaidulos − mažina cholesterolio kiekį kraujyje, gerina virškinimą (užtikrina reguliarų apsilankymą „pas nykštukus“)
  • Maistingumo nugalėtoja − magnio, vitamino B, cinko ir baltymų šaltinis

Jeigu susigundėt pikantišku košės variantu, paragaukite.avižinė košė

Reikės:

  • pusės stiklinės avižų
  • 1 ir 1/2 stiklinės vandens
  • 5 rudųjų pievagrybių ar kitų grybų
  • pusės stiklinės migdolų pieno
  • šaukšto tarkuoto permezano sūrio
  • žiupsnio smulkintų petražolių/kalendrų/svogūno laiškų

Paruošimas:

  1. Puode avižas užpilti verdančiu vandeniu (taip košė išvirs greičiau).
  2. Virti apie 10 − 15 minučių ant vidutinės ugnies, kol avižos suminkštės.
  3. Tuo tarpu keptuvėje su šiek tiek alyvuogių aliejaus pakepti smulkiomis riekelėmis pjaustytus grybus.
  4. Kai košė bus sugėrusi vandenį, pagardinti ją žiupsniu druskos, žolelėmis ir sumaišyti su permezanu ir migdolų pienu.
  5. Nuimti puodą nuo ugnies ir uždengus dangčiu palikti pastovėti 5 minutes.
  6. Viršų pabarstyti grybų traškučiais.

 

 

Atsakyti

Naviguoti