Sveikuoliški varškėčiai be miltų per 5 minutes

Man varškėčiai visada primena vaikystę. Ar kepti ar virti, nesvarbu kokioje formoje, bet tai buvo labai mano mėgstamas ir dažnai mamos gaminamas patiekalas. Varškės patiekalai ir toliau mėgstami mano namuose, pasikeitė tik tai, kad dabar svarbu ne tik, kad būtų skanu ir saldu, bet kad varškėčiai būtų maistingesni. Paprastus baltus miltus pakeičiau šviežiai smulkintomis avižomis, o saldumą suteikia vanilės ekstraktas ir šlakelis klevų sirupo. Drąsiai galiu teigti, kad sveikuoliški varškėčiai be miltų puikiai tiks jūsų pusryčiams ar vakarienei.

Reikės:

1 porcijai

  • 200 g varškės
  • 1 kiaušinio
  • 4 šaukštų smulkintų avižų (sumalu avižas iki miltų blenderiu)
  • 1 šaukštelio vanilės ekstrakto
  • žiupsnelio druskos
  • 1 šaukštelio klevų sirupo
  • šlakelio alyvuogių aliejaus

Paruošimas:

  1. Varškę sutrinti su kiaušiniu, druska, vanile ir klevų sirupu.
  2. Įmaišyti sumaltas avižas.
  3. Keptuvę su aliejumi įkaitinti iki vidutinės kaitros, kai tikrai bus įkaitusi su šaukštu dėti varškės masę ir viršų prispausti.
  4. Po kelių minučių patikrinti ar varškėčių apačia jau pakankamai apkepusi, jei apkepusi, tuomet apversti ir apkepti iš kitos pusės.

Varškėčius galima paskaniniti natūraliu jogurtu sumaišytu su lašeliu klevų sirupo, uogomis ar vaisiais.

 

Atsakyti

Naviguoti