Mėgstamiausi sveiki užkandžiai kelionei

Jei tenka ilgiau keliauti mašina ar laukia skrydis, stengiuosi iš anksto pasiruošti bent kelis užkandžius, jeigu išalkčiau. Kam vargintis, jei pakeliui galima kažkur pavalgyti? Deja, labai dažnai sunku rasti sveikesnių užkandžių, siūlomi įvairiausi saldumynai ar sūrūs užkandžiai kepti riebaluose su kalnu druskos. Kelionės metu mūsų organizmas ir taip patiria daug streso, esame jautresni. Net ir toks vienas pavalgymas gali užkimšti skrandį, padidinti nervingumą ar iššaukti nesustabdomą apsivalgymą. Todėl, kad taip neatsitiktų, siūlau nepatingėti ir susiplanuoti bent kelis sveikesnius užkandžius prieš kelionę. O štai ir mano mėgstamiausi sveiki užkandžiai kelionei

Švieži vaisiai ir daržovės

Renkuosi tuos vaisius ir daržoves, kuriuos patogu transportuoti ir kurie kelionės metu nesusitrins, neišteps kitų krepšyje esančių daiktų. Mėgstamiausi mano pasirinkimai: obuoliai, mažos morkytės ar jų lazdelės, vasaro metu ir uogos indelyje.

Riešutai ir sėklos

Dažniausiai sumaišau 50 g kelių skirtingų rūšių riešutus, kartais ir sėklas. Mano mėgstamiausi pasirinkimai − migdolai, anakardžiai, graikiniai riešutai, kartais lazdyno riešutai ar moliūgų sėklos. Jei turiu daugiau laiko, kartais pakepinu riešutus su cinamonu, paprika.

Sveikesni batonėliai

Jau kas kas, bet batonėliai tikrai būna prikimšti visokio nedraugiško kūnui šlamšto. Nors įvardijami kaip sveikesni, cukraus ir nenaturalių priedų kiekis dažniausiai toks pat, o kartais net didesnis už šokolado batonėlius. Todėl rinkdamasi tikrai peržvelgiu sudėtį ir renkuosi natūralius riešutų, sėklų ir džiovintų vaisių batonėlius.

Sveikesni pikantiški užkandžiai

Patenkinti sūresniems skoniams kelionės metu, reikia kelių pikantiškų užkandžių. Čia mano mėgstami traškūs žirniai ar avinžirniai. Avinžirnius kartais ruošiu pagal šį receptą. Taip pat įsimetu  džiovintų ruginių ar linų sėmenų duonelių, kurių galima įsigyti sveikesnio maisto parduotuvėse ar didžiuosiuose prekybos centruose.

Saldumynai

Jeigu kelionės metu užsimanyčiau kažko saldaus, tuo irgi pasirūpinu iš anksto. Karštomis vasaros dienomis natūralios vaisių juostelės ar džiovinti vaisiai be pridėtinio cukraus (pavyzdžiui, abrikosai, slyvos, ananasai, liofilizuotos uogos) kuo puikiausiai patenkina saldumo poreikį. Jeigu temperatūra leidžia, tuomet įsidedu ir juostelę kokybiško juodojo šokolado. Kaip išsirinkti draugišką sveikatai šokoladą kalbėjau čia.

Atsakyti

Naviguoti