Sveiki šokoladiniai ledai be pridėtinio cukraus

Niekas taip gerai neprimena, kad prasidėjo vasaros sezonas kaip lengvi drabužiai, žydinčios gėlės ir LEDAI!!! Ir neveltui tai vienas labiausiai geidžiamų ir perkamų desertų pasaulyje nes joks kitas maistas negali atstoti to malonumo lyžtelėjus savo mėgstamiausių ledų. Kartais suvalgyti tikrų riebių, ir pilnų cukraus ledų tiesiog būtina ir nereikia čia daryti didelių dramų. Bet… visi puikiai žinom, kad per daug ir per dažnai šito gėrio gal ir nelabai padės pagražinti figūros bikinio sezonui. Todėl aš kaip visada ieškau lengvesnių versijų, o sveiki šokoladiniai ledai be pridėtinio cukraus yra būtent tai. Tik trys ingridientai ir tik 35 kalorijos vienoje porcijoje. Norintiems saldžiau įdėkite dar šaukštelį medaus ar klevų sirupo, o norintiems įvairovės – pagardinkite riešutais, chia sėklomis ar uogomis.

Reikės:

*4 porcijoms

  • 1 banano
  • 1 kupino šaukšto natūralios kakavos miltelių
  • 2 šaukštų natūralaus jogurto (naudojau graikišką)

Paruošimas:

  1. Visus ingridientus sumesti į maisto smulkintuvą ir sumalti iki vientisos skystos masės.
  2. Masę tolygiai padalinti į keturias ledų formeles.
  3. Formeles palaikyti šaldiklyje bent 2-3 valandas ar per naktį, kol sustings.
  4. Prieš traukiant ledus iš formelių, formeles įmerkti į dubenį su šiltu, bet ne karštu vandeniu apie 30 sekundžių, kol lengvai išsitrauks.

 

Komentarų skaičius 2

    • Lauryna Komentuoti

      Jolanta, tikrai pabandykit, šokoladinių ledų mėgėjams, tai tiesiog tobula lengvesnė versija 🙂

Atsakyti

Naviguoti